Wanneer u een storing heeft, kunt u de volgende punten checken om de storing eventueel zelf te verhelpen:
- Controleer of er spanning aanwezig is (230V);
- Zit de stekker goed in het stopcontact?;
- Staat de thermostaat laag genoeg?;
- Loopt de klok op de thermostaat gelijk?;
- Is het apparaat opnieuw te starten middels de resetknop?;
- Zijn de luchtfilters schoon?
Heeft u alle bovenstaande punten gecontroleerd en blijft de storing aanhouden? Neem dan contact met ons op.
Een storing kunt u gemakkelijk telefonisch bij ons melden: 0548 - 65 44 48. Ook kunt u een storing melden via het onderstaand formulier. Op werkdagen pakken we deze zo snel mogelijk op. Bij een telefonische storingsmelding spreekt u na de pieptoon duidelijk uw naam, adres en telefoonnummer in, hierna wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen om u van dienst te kunnen zijn.
Storing oplossen met of zonder abonnement
Afhankelijk van uw abonnementsvorm worden er wel of geen kosten in rekening gebracht. Heeft u geen abonnement? Ook dan kunt u vanzelfsprekend een storing melden. Wij berekenen dan voorrijkosten en de tijd die nodig is om de storing op te lossen en de verbruikte materialen.